Reklama

Aktuální ceny kryptoměn

Lidi, opravdu jste nepoučitelní?

 Dnes jsem nechtěl ani žádný další článek psát, ale musím. Než se mi uvaří večeře, brouzdám po internetu a dost často narážím na inzeráty v různých skupinách na FB, kryptoměnových fórech, na Instagramu i Twiteru. Jedná se o nabídky zaručeného zbohatnutí - samozřejmě že bez investice to nejde. Rozpálilo mně to do běla.

 Lidi, opravdu jste nepoučitelní? Opravdu chcete investovat do něčeho, co nemá žádný reálný základ, co na FB inzeruje někdo s Vysokou školou života, někdo kdo sám ví o tomto projektu to samé co Pepa z hospody, který mu to doporučil? A že se Pepa vyzná, protože umí opravit traktor...
Ne, tím nechci urážet lidi z venkova, sám jsem vlastně z vesnice, ale chci tím narážet na fakt, že investujete do věcí, kterým nerozumí ani ten, co vám to doporučil.

 Když se inzerujících zeptám na podstatu toho, na čem firma vydělává, tak mi sice odpoví, jak můžu "vydělat" já, ale zároveň tím zodpoví i moji otázku, protože do jednoho mi popíší klasické Ponzi, upravené o refferal systém - oni tomu vznešeně říkají stupně affiliate a mají je pojmenované jako například Silver (stříbro), Gold (zlato) nebo Diamond.

 Sebralo mi to 10 minut života, abych na internetu zjistil aspoň něco o té "firmě". Sídlo v Madridu v kancelářské budově, kde sídlí další stovky firem. Doména zaregistrovaná z Kypru na adresu opět kancelářské budovy. Obchodní podmínky mají 34 stran strojového textu v angličtině a i tak se nedozvíte vlastně nic, kromě mailu na support.
Na webu projektu žádný tel. kontakt, kontaktní osoba, přemět podnikání, prostě nic... Možná se něco ukáže po registraci, ale to jsem nehodlal absolvovat, když to po mně chce osobní údaje.
Nic není nemožné - to je jediná informace, kterou dostanete ještě před registrací.
Mimochodem, při registraci musíte odsouhlasit zasílání reklamních sdělení, ale nikde není, že je budete moci zase zrušit.


 Abych to zkrátil, založil jsem si na to zvláštní mailovou adresu, zaregistroval jsem se tam a zjistil, že si o té firmě nic nepřečtu, dokud neinvestuji aspoň 99 €.
Tím moje zkušenost s "projektem" Crowd1 skončila. Ano, až teď poprvé píšu jejich název.
To jako vážně? Ani tohle vás, co jste do toho nasypali peníze, neodradilo?


 Takže na závěr, než investujete do jakéhokoliv projektu zjistěte si maximum informací a nevěřte kdejakému "Míšovi", který vám to doporučí na FB. On je totiž v té pyramidě výše než vy a má ještě nějakou šanci z toho ten svůj vklad dostat, mimochodem ten jeho vklad mu vlastně vrátíte vy svou "investicí".
Mně zjištění, že tento "projekt" je minimálně podivný zabralo 10 minut. To je vám milejších 10 minut vašeho času, než 2400 Kč, které jsou minimální investicí? A nebo máte tolik peněz, že nevíte co s nimi?

 A mimochodem, jejich heslo, že nic není nemožné je lživé, protože jsem zjistil, že je nemožné se před investicí v minimální výši  99 €, vůbec dozvědět, co generuje slibované výnosy, dokonce ani na formulář supportu (podpory) se bez investice nedostanu. 😂 😂 

Doufám, že jsem aspoň někomu z vás právě zachránil 2400 Kč. 😉

Můj blog a jeho rozvoj můžete podpořit malým příspěvkem v různých kryptoměnách. Díky. 👍👍  

Komentáře

Reklama