Reklama

Aktuální ceny kryptoměn

Pozor - PODVOD

 Internet je bohužel plný podvodníků, kteří využívají neznalosti lidí, možná i menší ostražitosti, pokud jde o slib velikých výdělků s minimální investicí. Já vám dnes ukážu, jeden za takových podvodů, který vykazuje znaky Hyipu a postupně přechází ve SCAM.
Co je to Hyip a Scam vysvětlím v některém ze svých přístích článků. Zkráceně řečeno, jsou to podvody, které mají připravit důvěřivce o jejich těžce vydělané peníze. 


 Já proto také pro vás připravuji testy podobných podvodů, vysvětlení, jak takový podvod funguje a vás to nebude stát ani  korunu 😉


 Před několika měsíci mi pod ruku přišel v jedné skupině na Facebooku odkaz na firmu Mastercoin, která má sídlit ve Velké Británii. Už při první pohledu mi bylo jasné, že je to podvod, minimálně jasný Hyip.
Pár minut hledání na internetu mi dalo za pravdu. Ale abych přesvědčil i vás, investoval jsem do toho vlastní 1$ (asi 25 Kč) a několik desítek minut svého času.


Celá stránka funguje na principu "těžby" kryptoměn. Výkon si kupujete. Minimální investice je právě 1$, ale vezměte si, kolik tisíc lidí naletí a ne všichni pošlou jen 1$, protože slibované zisky jsou závratné. Svůj vklad během několika týdnů prý zdvojnásobíte. Můžete dále reinvestovat a zisky tak zvyšovat. Já jsem tedy reinvestoval, zisky zvyšoval a tak jsem si po pár měsících mohl vybrat necelých 6$, což je nárůst 500% za zhruba půl roku. No řekněte sami, nenalákalo by vás to? Já věřím, že spoustu lidí by to bohužel nalákalo a neposlali by jen 1$.


Zadat výběrovou adresu šlo úplně v pohodě, okamžitě se objevila hláška, že transakce je provedena, ale ouha, na mojí peněženku nedorazila. Já jsem to čekal, ten dolar jsem odepsal už v momentě, kdy jsem ho tam posílal. Chtěl jsem tím pro vás vytvořit jasné varování, že ne všechno co se třpytí je zlato.

Samozřejmě jejich podpora nefunguje. Na kontaktní formulář nikdo neodpovídá a telefonní číslo patří jiné společnosti, která nemá s MasterCoinem vůbec nic společného.

Takže, závěr je: Při investování obzvláště platí pravidlo o dvojím měření a jednom řezání (investování).

Pokud se vám podobné recenze líbí, můžete mně podpořit v kryptoměně a já prostředky použiji pro další odhalování podvodů.

Komentáře

Reklama