Reklama

Aktuální ceny kryptoměn

Debetní karta Binance a její použití v praxi


 Dnes jsem poprvé vyzkoušel debetní kartu Binance k nákupu. Potřeboval jsem pro jednoho ze svých klientů prodloužit doménu a tak jsem Wedosu zaplatil kartou Binance

Postup je stejný jako když platíte kartou, kterou vám vydala vaše banka. Jen je malinký rozdíl v tom, že kryptoměny, které se mi z účtu odečetly jsem před pár měsíci kupoval za polovinu, takže jsem vlastně měl 50% slevu na nákup. 

Když se podívám na částku která byla k platbě, vyjádřená v CZK a na částku, která po přepočtu odešla z mého účtu na Binace, tak vychází poplatek na nějakých 1,5%, což není moc. Ba naopak to je ve světě kryptoměn slušná částka.
A to navíc Binance ve svých promo materiálech slibuje až 8% cashback, který však připisují 1x denně a já tento článek píšu jen pár hodin po provedení platby, takže ještě nemohu podat fundované info.


Ještě se chystám vyzkoušet kartu k platbě v kamenné prodejně a samozřejmě zkusím i výběr z bankomatu o čemž samozřejmě také podám informace. 

A kde si kartu objednat? No přeci na www.binance.com 

 

Můj blog a jeho rozvoj můžete podpořit malým příspěvkem v různých kryptoměnách. Díky. 👍👍

Komentáře

Reklama