Reklama

Aktuální ceny kryptoměn

Využití kryptoměn v praxi

Dnes začnu, tak jak jsem naposledy končil. 

Ve svém úvodním příspěvku jsem si tak trochu postěžoval na české kryptoměnové weby. Spousty anglických výrazů, odborných termínů, "zajímavostí" z korporátního světa a tak dále...
Myslel jsem si, že když na jejich kontaktní maily nebo FB stránky zašlu tip na zajímavost, která by opravdu mohla lidi zajímat, tak že se po nějakém čase dočtu na jejich stránkách právě o té zajímavosti.
No, nedočkal jsem se... 😅
Nedočkal jsem se ani jedné odpovědi, ani krátká zpráva: "Polib nám oblast pod bedry".

Nevadí, tu zajímavost vám prozradím osobně, tady a teď.

Víte, že od 15.7. 2019 můžete v Chorvatsku na 1016 pobočkách pošty směnit Bitcoin, Ethereum, Stellar, Ripple a EOS za chorvatské kuny.
Pošta na tomto projektu spolupracuje se směnárnou Electrocoin, která sídlí v Zadaru.
Cílem Croatian Post je nabídnout možnost výměny kryptoměn ve všech hlavních osadách a turistických centrech v Chorvatsku.
Zkráceně řečeno, Chorvatsko bude brzy velmi "krypto friendly". 



Návod na takovou směnu samozřejmě najdete brzy na mém blogu, tak se nezapomeňte přihlásit k odběru novinek, aby vám to neuniklo.
Nejdřív ale přijdou na řadu návody na založení kryptoměnové peněženky, na nákup kryptoměn a na to, jak z té peněženky poslat kryptoměnu jinam, když s ní budete chtít zaplatit. 


Vašek 

Zdroj: https://www.posta.hr

Komentáře

Reklama