Reklama

Aktuální ceny kryptoměn

Překonáme do konce roku ATH?

 Poslední dny ve mně vyvolávají vzpomínky na druhou polovinu roku 2017, kdy v prosinci cena bitcoinu na chvilku překročila hranici 20000$. Ano, to je to ATH (All time high), čili dosavadní nejvyšší cena v historii. 

Dnes krátce po 11. hodině SEČ cena bitcoinu na chvilku nakoukla nad 16000$, ale dlouho se neudržela. Nevadí, je to logické, očekávané a pro budoucí růst i zdravé. Spousta obchodníků vybírala zisky a tak cena opět klesá a v době psaní článku je na ceně 15900$ (cca. 352.000,- Kč) za jednu virtuální minci bitcoinu. 

Na mém blogu nenecházíte investiční poradenství. A to z několika důvodů.

  1. Já chci radit začátečníkům v oblasti kryptoměn a těm nedoporučuji pustit se hned do obchodování a tradingu.
  2. Investiční poradenství (nejen v kryptoměnách) je nevyzpytatelný obor a ačkoliv já sám mám něco málo zainvestováno, jdu do toho s rizikem, že o svou investici mohu také přijít a nechci aby se na základě mých subjektivních pocitů rozhodovali další lidé.
  3. Začátečníci hledají spíše možnosti okamžitého přivýdělku (tedy podle mého úsudku).

 Vraťme se k jádru článku a tím je otázka zda překonáme do konce roku 2020 ATH?
Odpověď: Já nevím... Neví to zřejmě nikdo. ATH překonáme, ale jestli to bude do konce roku, to je ve hvězdách a rukou institucionálních investorů, kteří nám bohužel cenou kryptoměn a hlavně bitcoinu hýbou.

Technické analýzy našich předních analytiků se shodují v jednom. V současné chvíli se očekává pád ceny a tzv. pročištění trhu, které je jak jsem již zmínil zdravé a potřebné. 
Já osobně doporučuji sledovat technické analýzy, které vydává jeden z nejlepších kryptoanalytiků, vystupující pod přezdívkou IXOYE. Jeho stránky najdete ZDE. Pokud nechcete za analýzu (a spousty dalších rad a tipů platit, ikdyž se to podle mého názoru vyplatí), pak můžete využít info například na webu Kryptomagazín.

Ti z vás, kdo můj blog sledují pravidelně a třeba jste i využili některý z tipů na drobný přivýdělek tak nyní můžete mít ve svých peněženkách až 4x více, než v březnu, kdy byla cena bitcoinu na letošním minimu. Ano, to co jste si vydělali v březnu na různých faucetech, má dnes čtyřnásobnou cenu. 

Důležité v současné situaci je, nepropadnout tzv. FOMO (zkratka z anglického slovního spojení fear of missing out, do češtiny přeloženo jako strach z promeškání) a v panice tak neutrácet poslední úspory za bitcoin.


Můj blog a jeho rozvoj můžete podpořit malým příspěvkem v různých kryptoměnách. Díky. 👍👍  




                        Reklama:

Komentáře

Reklama